»Pri starejših učencih smo si pomagali tudi z angleščino, pri mlajših, ki so znali brati, s prevajalnikom na računalniku, pri najmlajših s slikovnimi oporami in podlagami, v dveh primerih pa smo sodelovali tudi s prevajalkama iz ruščine in turščine, ki sta družini pomagali po službeni dolžnosti.«
»Na spletni strani naše šole so navodila za delo od doma, ki so v skladu z učnim načrtom. Starejši učenci si ta navodila preberejo in prebrskajo sami, mlajšim v nižjih razredih pri tem pomagajo starši.«
»Starši priseljenci in tujci so svojim otrokom v oporo in pomagajo, kolikor lahko.«
»Vsak naj si sam poskuša predstavljati, kako se bi se v takšnem položaju počutil. Od učenca se pričakuje, da bo sledil pouku, hkrati naj bi se, kolikor se le da, pouk prilagajal njemu. Kaj pa vsi drugi učenci?«
»Predlagana zakonska ureditev izobraževanja učencev in dijakov otrok priseljencev iz držav nekdanje SFRJ o njihovih jezikih in kulturah v slovenskih javnih šolah je s pravnega stališča vprašljiva, s praktičnega pa vsaj na nekaterih področjih neizvedljiva.«
»Ni več učenca, ki je popolnoma enojezičen, vsi znamo več jezikov in s tem si lahko precej pomagamo.«
»V mlajših letih jim pomaga pri premagovanju strahu pred raziskovanjem notranjih večjih prostorov.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Če učenec nasloni nož na vrat drugemu učencu in mu rečeš: zdaj pa se bomo malo pogovarjali s tabo.«
»Šolam bomo seveda pomagali tudi pri dodeljevanju ustrezne IKT-opreme, da bi lahko učenci sodelovali na daljavo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju